lördag 12 februari 2011

Förra året!

förra året var ett härligt men ändå lite sämre fiske än året före! jag fick 216 st havsöringar med en topp på 5,7 kg! snittvikten låg på 1,31 kg!
Sen fick jag 6 st blanklaxar och ett 20 tal brunlaxar.

Det var ett härligt fiskeår med många fina minnen t.ex.
Jag fiskade fullt på udden en gång. 2 st laxar 8,4 kg sen en på 5,7 kg och en Havsöing på 4,7 kg!

Sen har jag mitt bästa minne det var när jag var ute i flytring och fiskade jag fick 14 st havsöringar samma dag med en topp på 3,8 kg och 3,3 kg knallblanka fiskar!

nu ser jag fram emot 2011 års fiske som jag ska spendera mycket tid i Ljusne sen ska jag dessutom besöka mörrumsån 2 gånger sen blir det väll många turer lite överallt men hjärtat ligger i ljusne ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar